Tack for ett bra möte igår, jag har sammanställt lite nedan vi kommer lägga upp hemsidan med dokument och instruktioner, men upplägget i stort kommer bli så här:
Tisdagar - arbetskväll med lite diverse uppdrag 17:30-19.00 Gustaf, Ola, Adam i denna grupp just nu här ser vi gärna att några till fyller på. Börjar om ca 2-3 veckor att köra igång med detta.
Vi kommer även ha ansvarsveckor där man generellt går upp och kollar till anläggningen så att robotarna rullar och eventuellt bevattning på B-plan sätts igång.
Se på denna länk: Anläggningsgrupp - Ansvarig vecka
Instruktioner kommer inom kort med vad det innebär.
Vi kommer även ha ett gäng med i gruppen som kan göra vissa uppdrag tex Snickerier och andra hantverksmässiga uppdrag. Patrik Ahlin, Daniel Boije, Robin Hilding, Förslag på några som kan kanske vara dessa, vi ser ju gärna att vi är flera som hjälper till och sen får man hitta ett sätt att jobba kring det med en kväll eller om man vill åka upp och fixa lite då och då.
Vi har ju även andra typer av uppdrag som krävs då och då typ: * Vältra planer * Gödsla * Matchklippa när det växer som mest Minna sköter den dagliga driften av stugan med städning, tvätt, krattning och kritning samt även bevattning av Folkevallen.
Finns ju även fler personer i denna grupp så jag tänker att allt vi kommer på slänger vi upp i gruppen så kanske någon fångar bollen som har en timme över. Viktigt att vi blir många och att det är ett tvång utan att vi gör det för gemenskapen och för föreningen. Lägg till mer folk om ni vet någon som skulle kunna bidra på olika sätt.
MVH Jula BK styrelse